Obiectiv 1: Mentinerea/ reducerea reclamatiilor de la pacienti, legate de serviciile prestate
Se măsoară:
- Ţintă: cazuri reclamatii referitoare la calitatea serviciilor „0”
- Responsabil: toti sefii de compartimente
- Termen: permanent
- Resurse: resurse alocate pentru realizarea si monitorizarea realizarii serviciului
- Periodicitatea monitorizarii: permanent
Obiectiv 2: Depozitarea si transportul corespunzator al produselor (materiale sanitare, medicamente, sol. perfuzabile, etc.), diverse materiale
Se măsoară:
- Ţintă: Produse neconforme (pe tipuri) rezultate in urma depozitarii inadecvate – 0
Produse deteriorate in timpul transportului - 0 - Responsabil: comp. aprovizionare, transport, achizitii
- Termen: permanent
- Resurse: umane (pentru depozitare si transport, spatii si mijloace de transport adecvate)
- Periodicitatea monitorizarii: permanent
Obiectiv 3: Constientizarea personalului asupra cerintelor de management al calitatii
Se măsoară:
- Ţintă: realizare numar instruiri planificate (conform planului de instruire)
- Responsabil: sefii de compartimente
- Termen: periodic
- Resurse: umane (pentru instruire)
- Periodicitatea monitorizarii: permanent
Obiectiv 4: Imbunatatirea sistemului de mangement prin implementarea ideilor de imbunatatire venite de la personal
Se măsoară:
- Ţintă: cel putin 2 idei de imbunatatire pe an
- Responsabil: RMC
- Termen: permanent
- Resurse: umane
- Periodicitatea monitorizarii: permanent
Obiectiv 5: Rezolvarea cu succes a tuturor litigiilor in care este implicata organizatia
Se măsoară:
- Ţintă: litigii pierdute 0
- Responsabil: consilier juridic
- Termen: permanent
- Resurse: timp alocat pentru studierea si analiza tuturor situatiilor litigioase
- Periodicitatea monitorizarii: permanent
Obiectiv 6: Gestionarea eficienta a bugetului de venituri si cheltuieli la nivelul organizatiei
Se măsoară:
- Ţintă: incadrarea in fondurile primite
- Responsabil: Director economic
- Termen: permanent
- Resurse: timp alocat unei analize si urmarire a fondurilor
- Periodicitatea monitorizarii: permanent
Obiectiv 7: Respectarea termenelor de plata a obligatiilor catre personalul incadrat si furnizori
Se măsoară:
- Ţintă: incadrarea in BVC
- Responsabil: Director economic
- Termen: permanent
- Resurse: fonduri banesti
- Periodicitatea monitorizarii: semestrial
Obiectiv 8: Monitorizarea manipularii deseurilor periculoase
Se măsoară:
- Ţintă: Cazuri accidente de munca - 0
Respectarea legislatiei privind protectia muncii - Responsabil: sef administrativ
- Termen: periodic
- Resurse: umane (pentru instruire) si fonduri banesti (consumabile)
- Periodicitatea monitorizarii: lunar
Obiectiv 9. Achizitionarea de aparatura medicala de performanta pentru procedurile medicale de recuperare medicala
Se măsoară:
- Ţintă: achizitie aparatura medicala
- Responsabil: Manager , Director economic si comp. achizitii
- Termen: anual
- Resurse: fonduri banesti
- Periodicitatea monitorizarii: permanent
Obiectiv 10: Achizitionarea produselor de calitate astfel incat sa asiguram satisfacerea nevoilor beneficiarilor.
Se măsoară:
- Ţintă: Achizitie produse neconforme -0
Achizitie produse insuficiente -0 - Responsabil: comp. achizitii
- Termen: permanent
- Resurse: umane
- Periodicitatea monitorizarii: permanent
Obiectiv 11: Mentinerea acreditarii spitalului
Se măsoară:
- Ţintă: spital acreditat
- Responsabil: Comitetul Director, Biroul de management al calitatii si salariatii din cadrul spitalului
- Termen: anual
- Resurse: timp alocat si resurse
- Periodicitatea monitorizarii: permanent
Obiectiv 12: Mentinerea certificarii spitalului conform standardului SR EN ISO 9001:2015
Se măsoară:
- Ţintă: Mentinerea certificarii
- Responsabil: Comitetul director si RMC
- Termen: anual
- Resurse: timp alocat si resurse
- Periodicitatea monitorizarii: permanent
Obiectiv 13 : Mentinerea acreditarii RENAR la laboratorul de analize medicale
Se măsoară:
- Ţintă: Mentinerea certificarii la laborator
- Responsabil: Comitetul director si RMC
- Termen: anual
- Resurse: timp alocat si resurse
- Periodicitatea monitorizarii: permanent